Artykuł sponsorowany

Najpopularniejsze rozwiązania multimedialne stosowane w modułach wystawienniczych

Najpopularniejsze rozwiązania multimedialne stosowane w modułach wystawienniczych

Zarówno stoiska handlowe, jak i ekspozycyjne powinny być nie tylko efektowne, ale przede wszystkim funkcjonalne. Podczas projektowania stoisk wiele uwagi należy więc poświęcić różnego rodzaju akcesoriom uzupełniającym. W przyciągnięciu zainteresowania klientów oraz jednocześnie atrakcyjnym zaprezentowaniu oferty szczególnie pomocne będą dodatki multimedialne.

3 powody, dla których warto zainwestować w pylony multimedialne

Jednymi z najpopularniejszych modułów wystawienniczych, które można wzbogacić o elementy multimedialne, są pylony. Tego typu ekspozytory charakteryzują się prostą konstrukcją – ich niepozorny wygląd nie wyklucza jednak szerokiego wachlarza zastosowań. Podstawowe wersje pylonów (bez wyświetlaczy) doskonale wzmacniają strategie informacyjne i promocyjne firmy, a umieszczone na zewnątrz budynków z powodzeniem sprawdzają się jako drogowskaz.

Chociaż pylony multimedialne mają wyższą cenę niż ich klasyczne odpowiedniki, warto w nie zainwestować z następujących powodów:

  • dzięki wyposażeniu pylonów w ekrany można przekazać klientom więcej cennych informacji. Co ważne, wszelkie treści zostaną zaprezentowane w ciekawy oraz przejrzysty sposób;
  • dodatki multimedialne ułatwiają zdywersyfikowanie strategii marketingowych i informacyjnych. W prezentacjach wyświetlanych na ekranach ważną rolę mogą pełnić teksty i obrazy. Nic też nie stoi na przeszkodzie, by wzbogacić przekaz o materiały wideo;
  • ekrany LED bardzo dobrze wyglądają zarówno solo, jak i jako rozbudowane ścianki reklamowe. Za pomocą tego typu elementów wystawienniczych można więc np. podzielić przestrzeń na strefy (ścianki odegrają wówczas rolę przepierzenia).

Moduły wystawiennicze wyposażone w technologię Digital Signage

Coraz większą popularnością cieszą się również nowoczesne stoiska modułowe wyposażone w technologię Digital Signage. Pod tym pojęciem kryje się forma komunikacji cyfrowej zorganizowanej poprzez system połączonych ze sobą nośników, np. projektorów i ekranów LCD. Rozwiązania z zakresu Digital Signage do tej pory były wykorzystywane m.in. w galeriach handlowych czy na lotniskach, obecnie jednak ta technologia jest dostępna również jako wyposażenie stoisk wystawienniczych.

Projektant firmy Clever Frame, oferującej stoiska modułowe, wyjaśnia: Montaż technologii Digital Signage na stoiskach handlowych, wystawowych czy ekspozycyjnych to idealna opcja dla wszystkich, którym zależy na wyróżnieniu się na tle konkurencji oraz stworzeniu dla swoich klientów funkcjonalnej, nowoczesnej przestrzeni. Technologia ta gwarantuje możliwość wyświetlania obrazów i materiałów wideo, a także odtwarzania dźwięków. Opcji personalizacji systemów Digital Signage jest nieskończenie wiele.

Ekspozytory multimedialne są więc świetną inwestycją, która może się rozwijać razem z firmą. Największą zaletą stoisk modułowych wyposażonych w technologię Digital Signage jest ich szeroko pojęta elastyczność – takie stoiska można nie tylko łatwo modyfikować pod względem układu poszczególnych elementów, ale również w dowolnym momencie wypełniać nowymi treściami.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.